lauantai 25. tammikuuta 2014

Tirpusia oksalla..

Tämmöinen leimasin tuli pelastettua Tiimarin loppuunmyyntialesta...
Siellä se yksinään keikkui hyllynreunalla, niin pakkohan se oli ostaa pois kuleksimasta..
 Kuvat väritetty proksuilla, lisänä kimalletta ja geelikynää..
Tässä ensimmäisessä kortissa tuplapitsi ja puolihelmiä..

Sama kuva mutta eri värit.
Tästä mä tykkään leimaamisessa ja värittämisessä kun sama kuva taipuu niin monenlaiseen korttiin.
Tässä lämminsävyisessä kortissa käytetty myöskin pitsiä ja puolihelmiä koristeena.
Teksti Finnstamper.
Kumpi näistä korteista oli sinun suosikkisi?

5 kommenttia:

  1. Ihana leimasin ja todella kauniit on kortit!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Nanna, mä tykästyin tuohon leimasimeen kanssa hurjasti.

      Poista
  2. Onpa ihania molemmat kortit.. ja tuo leimasin kyllä todella on ihana. Ihailin sitä Tiimarissa käydessä monet kerrat, mutta kun en raaskinut ostaa, niin ostamattahan se sitten jäikin.. :( Tykkään kyllä yleensä todella paljon ruskean sävyisistä korteista, mutta nyt jotenkin tykästyin tuohon sinun lilan väriseen. Vaikea valita, kun on niin kauniita molemmat! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Jaanuska, mä en ole pitkiin aikoihin Tiimarissa edes käynyt ja nyt kävin lokkeilemassa tuosta paikallisTiimarista kalusteita, niin siellä tuo möllötti.. Mä en edes tiennyt että tuollainen leimasin on ollut heidän valikoimissaan.. Lämminsävyisiä korttejä syntyy mulla useammin kuin muita.. Hauska nippelitieto tähän väliin :D

      Poista