perjantai 24. lokakuuta 2014

Samat materiaalit joulu 2... 2/4

Toisen kierroksen kortit heti perään... :)

Tällä kerralla allekirjoittaneen lisäksi mukana ovat:
Apris
Tiinuliinu
Ja toisen materiaalipaketin lähettänyt Sari

Tässä kuoresta löytyneet herkut..
 

Aaaapuvah... Mä olin jo hetken ihan hukassa... Ei pitsejä, ei nauhoja, ei puolihelmiä, ei härpäkkeitä, ei väritettävää leimakuvaa.... Mitä mä teen... Olin jo ihan varma että mun kuoresta puuttui jotain :)

Kuoressa siis:
2 erilaista kuviopaperia.
vihreää paperia
punaista paperia
kaksi porolla varustettua jouluntoivotusta
stanssattu lumiukko
stanssattu talo
stanssattu hiutaleboordi
 
 
Tässä minun korttini;
Varsin yksinkertaisella mallilla mennään..
Tähän korttiin tarvittiin materiaalien lisäksi paperileikkuri, sakset, kohotarrapaloja, kaksipuoleista teippiä, yksi Spellbindersin stanssisetti, bigshot ja kimalleliimaa...
 
Tässä toinenkin kortti näistä ihanista materiaaleista..
 
Tosin pikkasen oli pakko käydä omilla varastoilla..
Nauhat, puolihelmet ja ääriviivatarra omista jemmoista..
Lumiukkoon väriä lisätty Distress markereilla. ja tietysti vähän valkoista geelikynää mukaan..
Tekstin ja kuviopaperin tausta saatekirjeestä..
Teksti leimasin Stampendousin uudesta joulusetistä..
 
Olipas materiaalit mutta tykkäsin hirmusti lopputuloksista.. välillä tää askartelu oikein yllättää ;)
 
Ja tässä perinteinen kuva mitä jäi jäljelle..
 
 
 

Ringissä mukana taitavat ihanaiset;

Tiina
 
 
 
Apris

 
 
Sari
 

7 kommenttia:

  1. No voi että miten ihania :) Itselläkin tuli ensin paniikki että apua mitä mitä mitä ja ajatus että jotain puuttuu. Tämän kanssa saikin painia hetken pienen,mikä on vain hyvä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :) Kiitos.. mulla kanssa hetki meni ihan vaan pyöritellessä...

      Poista
  2. Mie tiesin että ootte kummissanne kun ei ole mitään koristuksia paketissa Ü Kun olen nyt niin stanssien lumoissa, laitoin vähän haastetta ja uteliaana odotin miten käytätte noita papereita hyödyksenne. Kiva kun käytit tuota lumiukko puolta kuviopaperissa. Ja tuo toinen kortti, wau. Hyvin sommiteltu kuviopaperi lumiukon ja talon taakse. Siinähän kiertää tie! Miulta jää kortin teko viikonloppuun....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hheheh.. Mä en tuota koko "tietä" edes tajunnut ennen kuin siitä sanoit..
      Kiitos vielä materiaaleista.. Nää oli oikeesti loppupeleissä tosi hauskat :D

      Poista
  3. On kyllä tosi ihania kortteja. Kyllähän toisen kortin osalta onkin ihan sallittua käydä omilla varastoilla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Apris... jo toisen kortin kohdalla tuli niin isot vieroitusoireet puolihelmiin/timskuihin että niitä oli PAKKO saada :D

      Poista
  4. Wau, hienoja kortteja syntynyt. Mulla jääny nyt vähän nää joulukorttien tekemiset kun 3 viikkoo menny muutossa

    VastaaPoista