maanantai 7. toukokuuta 2012

Tunnustuksia

Pikku-Peikon askartelupajasta tupsahti Kaunis Blogi tunnustus, Kiitos :D

Tämän jaan Miljan kanssa :) En oikein tiennyt että mitä tähän pitää laittaa niin laitoin kuvan minulle uudesta ja kauniista asiasta.. Tämä peltiheppa tuli perheeseemme minulle äitienpäivä- ja syntymäpäivälahjaksi :) Nyt on unelma-autot tallissa, Mustangi ja kuplaVolkkari :D
Hannelta sain tälläisen tunnustuksen, lämmin kiitos sinulle :)
Tämän ohjeistus menee näin:
Kiitä bloggaajaa jolta sait tunnustuksen.
Lisää the Versatile Blogger Award-kuva postaukseesi.
Kerro 7 satunnaista faktaa itsestäsi.
Nimeä 15 bloggaajaa ja kerro heille tunnustuksesta. 

Faktoja pöytään:

1. Kuten ehkä ylemmästä postauksesta huomaa pidän valtavasti vanhoista autoista
2. En voi sietää sipulia, enkä kaurapuuroa
3. Pidän korttipeleistä, en kuitenkaan pelaa rahasta (edes Las Vegasissa :))
4. Uiminen ei ole minun juttuni
5. Maalasin nuorena nuorisotalolla kipsitöitä (sellaisia muotteja ei saa enää mistään, saa vinkata jos tietoa on sellaisista taulumaisista muoteista.)
6. Olen elämässäni jättänyt yhden opintopaikan kesken
7. Olen tehnyt työkseni kymmentä täysin erilaista työtä

Tämä 15 jaon ihanuus on jo varmasti kiertänyt niin monella, että en tähän ketään nimeä. Jos rakas lukijani tämä ei ole sinulle vielä ollut, niin lisää tämä blogiisi ja vinkkaa minulle. Henkilökohtaisten faktojen lukeminen on aina hauskaa :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti