tiistai 14. helmikuuta 2012

Hyvää Ystävänpäivää

Oikein ihanaa ystävänpäivää teille kaikille lukijoilleni...
Pakko laittaa tänän vanha juttu, joka oli jo äitini kiiltokuvin koristellussa ystäväkansiossa vuonna miekkaa ja kirves... Niinhän se on että hyvät jutut ei vanhene ikinä, niinkuin ei ystävätkään ;)

Sun ystäväsi, armaani
mä aina olla tahtoisin.
En koskaan olla tahtoisi
sulle uskoton ja petturi.
Se ois mun suurin iloni,
jos aina olisit luonani.
Jos kuolo sinut korjaisi
niin murhe minut murtaisi.
Sinua myös rakastaa
tahtoisin mä ainiaan.
En voisi minä milloinkaan
sua ilman elää vaan.

Jos ystävä et olekaan,
niin lue joka toinen rivi vaan.

 Tälläisiä kortteja lähti 20 kpl tänävuonna sukulaisille ja ystäville..

4 kommenttia:

  1. Kauniita kortteja!
    Hyvää ystävänpäivää Sinulle!

    VastaaPoista
  2. Hyvää ystävänpäivää! :)
    Aivan ihana kortti, tykkään paljon :)

    VastaaPoista
  3. Tulipas hyvät muistit värssystä mieleen, minä teininä keräilin kaikkia värssyjä ja muita kirjoihin ja kansiin ja tämäkin niin tuttu sieltä on.
    Iloista Ystävänpäivää!

    VastaaPoista
  4. No jopas olet urakoinut kauniita kortteja!
    Hyvää ystävänpäivää sinullekin:)

    VastaaPoista